جت پرینتر کداجت

بررسی و خرید بهترین تاریخ زن دستی و اتوماتیک

از دستگاه تاریخ زن دستی و اتوماتیک ، برای درج تاریخ تولید ، تاریخ انقضا ، کد و بارکد و… روی کالا یا بسته بندی کالا استفاده می شود . بطور کلی دستگاه های تاریخ زن به دو دسته تاریخ زن دستی یا تاریخ پرتابل و تاریخ زن اتوماتیک یا تاریخ زن ثبت تقسیم می شوند .

فروش تاریخ زن دستی (پرتابل) و اتوماتیک (ثابت) کداجت

تاریخ زن های کداجت ، با بیش از 20 سال سابقه ، هم اکنون از شناخته شده ترین دستگاه های تاریخ زن موجود در بازار ایران برای چاپ روی انواع کالا و بسته بندی آنها هستند.

✴️ فروش انواع تاریخ زن با 12 ماه گارانتی و 60 ماه خدمات پس از فروش
✴️ بهترین قیمت برای خرید تاریخ زن متناسب با بودجه و نیاز شما
✴️ فروش تاریخ زن ارزان – تاریخ زن ایرانی – تاریخ زن کارکرده
✴️ مشاروه رایگان برای انتخاب بهترین تاریخ زن برای چاپ بر روی انواع کالا و بسته بندی
✴️ تامین مواد مصرفی تاریخ زن : انواع جوهر مشکی، سفید و رنگی برای چاپ روی انواع بسته بندی
✴️ راه اندازی و آموزش کار با تاریخ زن

به طور کلی دستگاه های تاریخ زن به چهار دسته تاریخ زن دستی ، نیمه اتوماتیک ، اتوماتیک و جت پرینتر تاریخ زن طبقه بندی می شوند و سیستم عملکرد آنها به صورت مکانیکی و حرارتی می باشد

انواع دستگاه تاریخ زن

دستگا ه های تاریخ زن از گذشته تا امروز شاهد تغیییرات و تکامل زیادی بوده اند و برخی از آنها و تکنولوژی بکار رفته ، هم اکنون منسوخ و از رده خارج محسوب می شود.
جت پرینتر در حال حاضر تکنولوژی رایج و محبوب برای درج تاریخ ، در صنایع مختلف است .
در ادامه با انواع تاریخ زن آشنا می شوید.

فروش تاریخ زن پرتابل ارزان
فروش تاریخ زن پرتابل ارزان

1. دستگاه تاریخ زن حرارتی

سیستم به کار رفته در این دستگاه ها از نوع حرارتی بوده و برای چاپ بر روی پاکت ، فویل ، لیبل و غیره از رنگ های مختلف استفاده می کند.
این دستگاه با نام دستگاه تاریخ زن حرارتی – مکانیکی نیز شناخته می‌شود . زیرا کار چاپ را با تلفیقی از فشار، حرارت و اثر ریبون بر روی محصول انجام می دهد.
طرز کار این دستگاه به این صورت است که اعداد و حروف در زیر دستگاه و در جای مخصوص خود قرار می گیرند، سپس ریبون در جای خود نصب شده و از روی حروف عبور می کند و با هر بار کشیدن دسته دستگاه به سمت پایین پس از هر بار گرم شدن اطلاعات بر روی بسته بندی درج می شوند.
این دستگاهها دارای فونت های مختلفی بوده از آن می توان برای چاپ سه خط به صورت همزمان با عرض سه میلی متر استفاده نمود.
ایراد اصلی این نوع تاریخ زن ، سرعت پایین چاپ بوده و به خاطر فشاری که برای کار چاپ به آنها باید وارد شود ممکن است برای بسته بندی های نازک مانند سلفونی مناسب نباشند و به آنها آسیب برسانند. عملیات چاپ در این دستگاه ها توسط نوارهای ریبون انجام می شود.
استفاده از این نوع تاریخ زن ، به دلیل معایب آن ، محدود و منسوخ شده است .

2 . تاریخ زن غلطکی

تاریخ زن غلطکی نوع دیگری از انواع تاریخ زن است که به صورت دستی، تایمری و یا پدالی می توان با آن بر روی بسته مورد نظر چاپ کرد. از این محصول معمولا برای درج تاریخ، سری ساخت و قیمت محصول استفاده می شود.
سرعت بالای دستگاه تاریخ زن غلطکی و کاربری آسان و هزینه پایین تعمیر و نگهداری آن ، با توجه به عملکرد سه گانه آن (فرمان دستی، فرمان تایمری و پدالی جهت چاپ) از مزیت های آن محسوب می شود .

3. دستگاه تاریخ زن نیمه اتوماتیک

این دستگاه برای کار چاپ از پدال های الکتریکی استفاده می کند و فشار کمتری را به اپراتور دستگاه وارد می کند. عملیات چاپ در دستگاه تاریخ زن نیمه اتوماتیک توسط نوار ریبون انجام می شود.
توسط این دستگاه ها می توان به طور همزمان تاریخ تولید و انقضا ، قیمت و غیره را بر روی بسته بندی محصول چاپ و حک کرد. استفاده از این دستگاه ها آسان بوده و مجهز به تایمر می باشند.

خرید بهترین تاریخ زن دستی و اتوماتیک
خرید بهترین تاریخ زن دستی و اتوماتیک

4. دستگاه تاریخ زن اتوماتیک

از این دستگاه ها می توان برای چاپ بر روی تمامی محصولات و بسته بندی ها استفاده نمود. دستگاه تاریخ زن اتوماتیک دارای یک جعبه است که مجهز به حروف فارسی، انگلیسی و … می باشد. عملکرد دستگاه تاریخ زن اتوماتیک بسیار قدرتمند بوده و مجهز به شمارنده اتوماتیک هستند.
این دستگاه ها توانایی چاپ سه سطر به صورت همزمان با عرض ۴ میلیمتر داشته و می‌توانند برای این کار از رنگ های مختلف استفاده کنند. درجه حرارت این دستگاه ها را می توان بر روی تنظیم اتوماتیک تنظیم نمود.
یکی دیگر از قابلیت های دستگاه های تاریخ زن اتوماتیک ، اتصال آنها به کامپیوتر و چاپ به صورت خودکار و آنلاین می باشد.

5 . جت پرینتر ، تاریخ زن قدرتمند و اقتصادی

امروزه کمتر از دستگاه های غلطکی و حرارتی در صنایع استفاده می شود و دستگاه های جت پرینتر به شکل کامل جای آنها را گرفته اند. شاید به همین خاطر باشد که دستگاه های جت پرینتر به دستگاه های تاریخ زن صنعتی معروف شده اند.
در واقع در چرخه ی توسعه ی دستگاه های چاپ تاریخ صنعتی ، جت پرینتر ، پیشرفته ترین نوع تاریخ زن محسوب می شود.
جت پرینتر ها در خطوط تولید اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به خوبی کاربرد دارند و معمولا با توجه به مدل دستگاه، امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربر می گذارد. این دستگاه ها برای چاپ از جوهر استفاده می کنند و کیفیت و ماندگاری چاپ آنها در مقایسه با تاریخ زن های دستی حرارتی و غلطکی بسیار بالا است.

ویژگی های متمایز جت پرینتر

از این دستگاه ها برای درج تاریخ بر روی بسته بندی محصولات مختلف مانند روغن، حبوبات، شیر و دیگر لبنیات، کلوچه، آب معدنی و آبمیوه و دیگر محصولات غذایی و نوشیدنی ها و همیچنین درج اطلاعات تولید و شیف کاری در صنایع دیگر استفاده می شود.

✵ کاربرد آسان و راحت دستگاه
✵ توانایی چاپ بر روی سطوح مختلف
✵ دارا بودن فونت های گوناگون برای چاپ
✵ توانایی چاپ به زبان های مختلف
✵ هزینه ی نگهداری و تعمیر پایین
✵ امکان چاپ کاراکترها به صورت بزرگ و کوچک در چند خط
✵ این دستگاه ها به دلیل آن که دارای مدل های متفاوتی می باشند قدرت انتخاب را برای بهترین و مناسب ترین خرید بالا می ‌برد.
✵ با استفاده از فناوری و ویژگی های جدید ، در مصرف جوهر و انرژی موثر عمل کرده و باعث مصرف بهینه آنها می‌شوند.
✵ این دستگاه‌ها می ‌توانند از جوهرهای دارای رنگ متفاوت استفاده نموده و طراحی و شکل خاصی به بسته بندی محصولات تولید شده بدهند.
✵ 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش دارند.

تلفن مشاوره و فروش

12 ماه گارانتی 60 ماه خدمات پس از فروش ، برای جلب رضایت کامل شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *