جت پرینتر کداجت

جت پرینتر چاپ روی ماسک و محصولات ضد عفونی کننده

با شیوع کرونا تقاضا برای خرید دستگاه های چاپ بر روی ماسک و  مواد بهداشتی و  ضدعفونی کننده افزایش یافته است.
با توجه به اینکه امروزه به دلیل افزایش ویروس کرونا استفاده از ماسک در تمامی مکان ها الزامی شده است ، ماسک های مختلفی مانند ماسک های جراحی ، N95 ، سه لایه یا پارچه ‌ای تولید و به بازار عرضه می شوند .
محصولی که توسط تولیدکنندگان معتبر تولید می شود قطعا حامل اطلاعات مهم مثل تاریخ تولید ، نام تولید کننده ، بارکد و حتی چاپ لوگو روی محصولی مثل ماسک هستند .
همه این موارد توسط جت پرینترها انجام می شود. جت پرینتر نوعی دستگاه چاپگر است که برای انواع چاپ ها از چاپ تاریخ تولید و انقضا بر روی بسته‌ بندی محصولات گرفته تا چاپ بر روی مواد ضدعفونی کننده و ماسک استفاده می شود .

همه چیز در مورد چاپ روی ماسک و محصولات ضد عفونی کننده

انواع جت پرینتر

دستگاه‌های جت پرینتر در دو نوع دستی و صنعتی طبقه بندی می شوند.
 جت پرینتر های دستی برای چاپ بر روی محصولات بزرگ مانند بشکه ، گالون ، گونی و غیره و همچنین استفاده در کارخانه هایی که حجم تولید روزانه آنها پایین است ، مناسب می باشد.
برای استفاده از این نوع دستگاه ها نیاز است که دستگاه توسط اپراتور روبروی محصول قرار گرفته و با فشردن اهرم دستگاه ، چاپ بر روی محصول انجام شود.
جت پرینتر های صنعتی برای چاپ محصولات تولیدی در کارخانه هایی که حجم تولید روزانه آنها بالا است در صنایع گوناگون مانند غذایی، دارویی ، آرایشی و بهداشتی ، خودروسازی ، لوله سازی و غیره استفاده می شوند.
این گونه دستگاه ها برای کار نیاز به دخالت اپراتور نداشته و به صورت اتوماتیک کار چاپ بر روی محصولات را انجام می دهند.

 

نیاز مراکز تولیدی به جت پرینتر چاپ روی ماسک
نیاز مراکز تولیدی به جت پرینتر چاپ روی ماسک

نحوه چاپ روی ماسک و محصولات بهداشتی و ضد عفونی

مواد ضدعفونی کننده مختلف به دلیل استفاده گسترده ای که امروزه به دلیل شیوع کرونا دارند و به دلیل حجم بالای تقاضا ، در کارخانجات دارویی و صنایع آرایشی و بهداشتی با حجم بالایی تولید می شوند.
برای درج اطلاعات روی این محصولات  معمولا از جت پرینترهای صنعتی استفاده می شود.
این مواد ضدعفونی کننده تولید شده توسط نوار نقاله به صورت اتوماتیک روبروی دستگاه جت پرینتر قرار گرفته و چاپ بر روی آنها انجام می شود.
با توجه به اینکه چاپ بر روی محصول آخرین مرحله تولید در کارخانجات مختلف می باشد، پس از انجام این عمل محصول برای انبار شدن و یا ارائه به بازار آماده می شود.
 کداجت نماینده فروش دستگاه جت پرینتر ikonMac می باشد . این دستگاه نوعی چاپگر است که دارای هد ۱۳ میلیمتری hp می باشد.
چاپ هایی که از توسط این دستگاه انجام می شود ، ارتفاع ۱۳ میلیمتری برخوردار بوده و تعداد سطرهایی که می تواند چاپ کند چهار سطر می باشد.
یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه تنظیم آن برای چاپ های مخصوص مانند چاپ عکس می باشد.
کارکرد ساده و آسان این دستگاه ها باعث شده است تا همه افرادی که می ‌توانند با گوشی‌های هوشمند کار کنند بتوانند با این دستگاه کار نموده و کارهای چاپی خود را انجام دهند.
دستگاه جت پرینتر چاپ بر روی مواد ضدعفونی کننده دارای مدل های مختلفی بوده که شامل C18 ، E18+ ، E19 و E25 می باشند .

برای مشاوره ، خرید و تعمیر انواع جت پرینتر و لوازم جانبی ، با کداجت تماس حاصل فرمایید : 09128900624 –  09128888390

جت پرینتر صنعتی C18

یکی از مدل های این نوع جت پرینترها که در دو مدل با هدهای hp و Xaar ارائه می‌شود مدل C18 است .این نوع جت پرینترها قابلیت چاپ در ارتفاع ۱۳ و ۱۸ میلیمتری را دارا بوده و می‌ توانند به صورت مستقیم به درگاه های usb متصل شوند .این مدل دستگاه های جت پرینتر علاوه بر دارا بودن دفترچه راهنما به زبان فارسی از حافظه ده تایی برخوردار هستند .

جت پرینتر صنعتی E18

از دیگر مدل‌های این جت پرینترهای صنعتی می توان به مدل E18 اشاره نمود که دارای دو مدل با سیستم هد های متفاوت hp و Xaar هستند. از این نوع جت پرینترها در کارخانه هایی که حجم تولید محصول روزانه آنها بالا است و تولید انجام شده در این واحدها صنعتی تر می باشد ، استفاده می شود .
چاپ انجام شده توسط این مدل جت پرینترها با ارتفاع ۱۸ میلیمتر بوده و در هر دو مدل آن حافظه صد عددی و زبان فارسی موجود می باشد .
دستگاه های دارای سیستم هد hp برخلاف مدل Xaar از حلال استفاده نکرده و در تولیدی هایی که حجم تولید محصول روزانه آنها کمتر است ، استفاده می شود.

جت پرینتر صنعتی E19

مدل دیگر جت پرینترهای iKonMac که نسبت به مدل E18+ پیشرفته تر محسوب می شود E19 می باشد .
این مدل دارای هد Xaar بوده و با ویژگی هایی مانند دارا بودن صفحه لمسی ، صفحه کلید مجزا، ساخت بارکد های QR حافظه هزارتایی همراه می باشد.
از دیگر ویژگی های این مدل جت پرینترها می توان به قابلیت وصل شدن به درگاه های usb و متصل شدن به کامپیوتر برای رد و بدل کردن مواردی مانند عکس ، لوگو ، آرم و غیره اشاره نمود.

جت پرینتر صنعتی E25

یک مدل پیشرفته تر از دستگاه های جت پرینتر مدل E19 دستگاه‌های دارای مدل E25 می باشد که علاوه بر برخورداری از هد Xaar که توانایی چاپ با ارتفاع ۱۸ میلیمتر را دارد ، از هد hp با قابلیت چاپ ۱۳ میلیمتری نیز برخوردار است .
یکی از ویژگی های این مدل ها امکان چاپ با ارتفاع ۲۶ میلی متر می باشد .

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا  کداجت، دستگاه های دیگری که شامل جت پرینترهای ایرانی و جت پرینترهای تایوانی برای چاپ بر روی ماسک و محصولات ضدعفونی کننده می باشند را دارا می باشد .

جت پرینتر ایرانی برای چاپ روی ماسک

دستگاه هایی که برای چاپ بر روی مواد ضدعفونی کننده طراحی شده اند از گروه دستگاه های جت پرینتر دستی محسوب می شوند .
مدل اول این دستگاه ها شامل قطعه‌ای به نام انکودر هستند که هنگام انجام چاپ توسط اپراتور ، خطایی را که در هنگام حرکت جت پرینتر صورت می گیرد، کاهش می دهد.
مدل دوم دستگاه های جت پرینتر ایرانی شرکت کداجت شامل مدل دیگری است که بدون وجود قطعه انکودر می باشد و برای چاپ بر روی سطوح کوچک تر مانند انتهای بطری ژل های ضدعفونی کننده مناسب می باشد .
مدل سوم دستگاه های جت پرینتر ایرانی مدل هایی است که به صورت ثابت و خودکار کار می کنند.
این دستگاه ها دارای پایه هایی هستند که در خط تولید نصب شده و توسط چشمی که بر روی دستگاه موجود است محصول را تشخیص داده و کار چاپ انجام می دهد.

 

جت پرینتر برای چاپ مواد ضد عفونی
جت پرینتر برای چاپ مواد ضد عفونی

جت پرینترهای تایوانی چاپ روی ماسک

دستگاه های جت پرینتر تایوانی که برای چاپ بر روی مواد بهداشتی و ماسک استفاده می شوند از سه مدل B12 ، B26 و B52 تشکیل شده اند.
این دستگاه ها در کشور تایوان به سفارش کداجت ساخته شده و به ایران وارد می شود.
این نوع دستگاه ها توانایی نصب بر روی خطوط تولید را دارا بوده و مجهز به چشمی می باشند که باعث می شود که علاوه بر اینکه دستگاه به صورت دستی کار کند ، بتواند به طور اتوماتیک محصول را تشخیص داده و بر روی آن کار چاپ را انجام دهد .
تفاوت این سه مدل دستگاه در ارتفاع چاپ آنها می باشد ، به طوری که آنها را بر حسب میلیمتر چاپی که می توانند انجام دهند نام گذاری کرده اند. به عنوان مثال مدل B-52 قابلیت چاپ با ارتفاع 52 میلی متر را دارا می باشند.
از ویژگی های این دستگاه ها می توان به توانایی ساخت بارکد های میله ای و QR اشاره نمود .
کار با این دستگاه ها به دلیل دارا بودن نمایشگرهای بزرگی که دارای اندازه ۶ اینچی می باشند بسیار آسان است .
چاپ بارکد بر روی ماسک توسط جت پرینتر

به دلیل اینکه ماسک ها باید در یک محیط استریلیزه و تمیز تولید شوند و دستگاه های جت پرینتر علاوه بر عدم تولید آلودگی های محیطی نیازی به حلال ندارند مناسب برای چاپ بر روی ماسک می باشد .
چاپگر یا جت پرینتر چاپ بر روی ماسک نوعی تجهیزات شناسایی است که در دستگاه تولید ماسک منطبق می شود . این دستگاه می‌توانند بر روی هر ماسک ، آرم ، عکس ، تاریخ تولید و انقضا و اطلاعات مربوط به برند و غیره را به صورت دائمی چاپ کنند.

قیمت جت پرینتر چاپ روی ماسک

قیمت جت پرینتر مناسب برای چاپ روی ماسک و سایر محصولات بهداشتی بستگی به نوع جت پرینتر، امکانات و شرکت سازنده دارد .
برای مشاوره و اخد قیمت ، با کداجت تماس بگیرید تا با توجه به نیاز شما مناسبترین جت پرینتر ، معرفی شود .

تلفن مشاوره و فروش

12 ماه گارانتی 60 ماه خدمات پس از فروش ، برای جلب رضایت کامل شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *