جت پرینتر کداجت

عملکرد فتوسل در دستگاه های جت پرینتر

وظیفه فتوسل جت پرینتر ،دیدن محصول و فرمان به مادر برد جت پرینتر برای شروع پرینت بر روی محصول است. در بسیاری از خطوط محصول دیده می شود و پرینت بر روی محصول اتفاق می افتد (مانند کارخانه کنسرو سازی، آب معدنی و نوشابه) در بعضی از خطوط یک بار محصول توسط فتوسل دیده می شود و عمل پرینت چند بار اتفاق می افتد. (مانند خط تولید MDF ویا محصولات بزرگ مانند پلاستوفوم)

فتوسل جت پرینتر چگونه کار می کند؟

ممکن است چراغ فتوسل خاموش و روشن شود که این به معنی دیدن کامل محصول نیست. در صورتی فرایند دیدن محصول به درستی انجام شده که در حالت پرینتیگ مود عدد کانتر فتوسل یک عدد افزایش پیدا کند. و پرینت انجام شود. در صورتی که چاپ انجام نشد متوجه می شویم فتوسل سالم است و نیاز است عملکرد بخش های دیگر دستگاه جت پرینتر بررسی شود.

فتوسل جت پرینتر
فتوسل جت پرینتر

پیچ تنظیم :

بر روی فتوسل ها معمولا یک پیچ تنظیم قرار دارد که شدت دید و یا فاصله فتوسل تا محصول را مشخص می کند.

فتوسل های کالرمارک

در انواع کالر مارک یک قسمت مشخص از محصول برای چاپ دیده می شود. برای مثال اگر بر روی کاغذی سفید رنگ یک بخش آبی وجود داشته باشد، فتوسل بخش سفید کاغذ را در نظر نمی گیرد و به محض رسیدن به بخش آبی رنگ به مادربرد فرمان می دهد. این ویژگی ها در صنایع تولید بیسکویت، بسته بندی صنایع غذایی، بسته بندی های سلفونی گاز استریل کاربرد دارد. در واقع کالر مارک فتوسلی است که به جای دیدن محصول عملکرد خود را دیدن رنگ قرار می دهد.

فتوسل در دستگاه های جت پرینتر CIJ

بعضی از دستگاه های جت پرینتر CIJ می توانند بدون نیاز به فتوسل کار کنند. به این شکل که دستگاه در حالت پیوسته (continuous) قرار می گیرد، و به دستگاه فرمان می دهند که با یک فاصله ی مشخصی بین محصولات چاپ کند.

برندهای معروف :

از برندهای مشهور  در  ایران می توان به اتونیکس ساخت کشور کره جنوبی اشاره کرد.
برای مشاوره ، خرید ، سرویس و نگهداری انواع جت پرینتر و لوازم جانبی ، با کداجت تماس حاصل فرمایید :
09128900624 –  09128888390

تلفن مشاوره و فروش

12 ماه گارانتی 60 ماه خدمات پس از فروش ، برای جلب رضایت کامل شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *