جت پرینتر کداجت

لوازم جانبی جت پرینتر و مواد مصرفی جت پرینتر توسط کداجت ارائه می شود.  این موارد شامل نوار نقاله، انواع هد پرینتر خصوصا هد XAAR، حلال جت پرینتر و انواع جوهر، سینی ترافیک، کارت کش، کارتن چسب زن و انواع دستگاه تسمه کش است. 

فروش لوازم جانبی جت پرینتر صنعتی و دستی

– فروش انواع نوار نقاله در ابعاد مختلف با تنوع بسیار زیاد
– فروش انواع سینی ترافیک جهت جمع آوری محصول در خط تولید
– فروش انواع دستگاه کارت کش
– فروش انواع دستگاه کارتن چسب زن ( 3 و 2 موتوره )
– فروش انواع دستگاه دستی ، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تسمه کش برای صنایع مختلف
– فروش ارائه انواع چسب نواری کارتن در سایزهای مختلف ( دو الی ده سانت )
– فروش انواع تسمه پلی پروپیلن در سایز و ضخامت های مختلف برای دستگاه های تسمه
– فروش انواع نقاله مناسب برای دستگاه جت پرینتر ( قابل سفارش مطابق با در خواست شما )

فروش انواع نوار نقاله

از نوار نقاله برای جابه جایی محصولات در خطوط تولید استفاده می شود. نوار نقاله کمک می کند تا بسته بندی محصول تولید شده به راحتی در خط تولید جا به جا شود و و دستگاه های مختلف مانند دستگاه جت پرینتر عملیات مورد نظر را بر روی آن انجام دهند. نوار نقاله با استفاده از اتصالات مختلف می تواند در سمت های مختلف حرکت کند. نکته مهم این است که در هیچ وضعیتی تنشی به محصول وارد نشود. تسمه نقاله از بخش های مختلف دستگاه است و به رنگ ها و ضخامت های مختلف ارائه می شود. مجموعه کداجت انواع نوارنقاله را  متناسب با نیاز مشتری را طراحی و تامین می کند. برای خرید نوار نقاله با کارشناسان فروش ما تماس بگیرد.

فروش و سرویس انواع هد جت پرینتر

هدهای دستگاه جت پرینتر اطلاعات را از برد دستگاه گرفته و با جوهر را بر روی محصول پرتاب می کنند.
در دستگاه های های-رزولوشن  معمولا از هدهای XAAR 128 استفاده می شود. عدد 128 در عنوان این هد به تعداد نازل های آن اشاره دارد. عرض چاپ هدهای زار 17.4 میلی متر است. قطعات تشکیل دهنده ی هد شامل نازل، شارژ الکترود، فاز دتکور ،پلیت های های ولتاژ و گاتر است. برای خرید انواع جت پرینتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرد.

فروش حلال و اسپری شستشو 

با توجه به حساس بودن قطعات جت پرینتر ها، برای شستشوی آنها لازم است از شوینده ی مخصوصی که به نام حلال شستشو معروف است، استفاده می شود. این حلال به  صورت لیتری و همچنین به شکل اسپری ارائه می شود. باید توجه داشت که استفاده از حلال های متفرقه و غیراستاندارد ممکن است آسیبهای جبران ناپذیری به دستگاه های جت پرینتر خصوصا هد دستگاه وارد کند.

فروش جوهر جت پرینتر

بخش مهمی از کیفیت چاپ نهایی بر روی محصولات بستگی به جوهر  دارد.  همچنین در انتخاب جوهر دمای محیط و متریالی که چاپ بر روی آن انجام می شود نیز لازم است مورد توجه قرار بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جوهر و حلال و خرید آن به صفحه جوهر حلال جت پرینتر مراجعه کنید.

دیگر قطعات جت پرینتر

سینی ترافیک، کارت کش، کارتن چسب زن و انواع دستگاه تسمه کش و … در شرکت فراز نگار ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.