جت پرینتر کداجت

معرفی جت پرینترهای ساون

جت پرینترهای ساون (Sauven) محصول انگلستان با برند کداجت سالها یکی از کمپانی های مطرح تولید و عرضه دستگاه های چاپگر صنعتی در دنیا بود. محصولات این کمپانی با توجه به قیمت مناسب و کاربری آسان به زودی در میان صنایع مختلف ایران نیز رواج بسیار پیدا کرد و چند دهه در کارخانجات کشور مشغول به کار بوده است و هنوز کارخانه های بسیاری در حال کار با این دستگاه هستند. این در حالی است که شرکت ساون چند سالی است که با مرگ موسس و بنیانگذار خود تعطیل شده است. مدل های مشهور این دستگاه که معرف تر هستند شامل دستگاه های جت پرینتر 5000 و 6000 است. برای خرید دستگاه جت پرینتر می توانید با ما تماس بگیرید و یا از صفحه جت پرینتر Sauven Codajet 6000 مراجعه کنید.

جت پرینترهای ساون

 

معرفی جت پرینترهای ساون
معرفی جت پرینترهای ساون

همکاری کداجت و شرکت Xaar انگلستان

شرکت ساون با همکاری شرکت زار انگلستان اولین شرکتی بود که جت پرینتر پیزو را به دنیا معرفی کرد. این دستگاه های با توجه به عملکرد خوب، قیمت به صرفه و هزینه نگهداری مناسب توانست رقیب جدی برای دستگاه های CIJ باشد و جای خود را در بازار جت پرینتر های دستی به خوبی باز کند.

تعویض دستگاه های جت پرینتر ساون

کداجت آمادگی دارد دستگاه های جت پرینتر ساون شما را با دستگاه جت پرینتر IkonMac تعویض کند. همچنین قطعات مختلف و جوهر و حلال این دستگاه توسط این شرکت ارائه می شود.

هزینه های نگهداری کم و چاپ پایین

دستگاه جت پرینتر با سیستم کاملا الکترونیک تمام الکترونیک تعمیر و نگهداری بسیار ساده ای دارد. این دستگاه توانسته است با حفط بالاترین میزان رزولوشین چاپ در کلاس کاری کاری خود (های-رزولوشن) با استفاده از یک کارتریج میزان جوهر پرتی را به حداقل برساند.

کاربری آسان

این دستگاه با یک صفحه تعبیه شده بر روی دستگاه جت پرینتر و جایگذاری بسیار ساده کارتریج برای هر کسی قابل استفاده است و کارکردن با آن هیچ سختی ندارد.

روشن و خاموش کردن دستگاه

روشن و خاموش کردن دستگاه بسیار ساده است و با زدن یک کلید دستگاه از خط تولید خارج می شود و با زدن یک دکمه دستگاه آماده به کار می شود.

تلفن مشاوره و فروش

12 ماه گارانتی 60 ماه خدمات پس از فروش ، برای جلب رضایت کامل شما