جت پرینتر کداجت

چاپ روی پالت با جت پرینتر

چاپ روی پالت به دلیل حجم پالت و مجنس آن ، ممکن است به روش های مختلفی انجام شود.
اطلاعات قابل چاپ روی پالت نیز می تواند متفاوت باشد . از انواع متن و اعداد تا بارکد و و لوگو و … ممکن است رو پالت چاپ شود.

چاپ روی پالت چطور انجام می شود؟

چاپ روی پالت معمولاً به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در ادامه ، به برخی از روش‌های متداول چاپ روی پالت اشاره می‌کنم:

1 . چاپ دستی

در روش چاپ دستی، از ابزارهای دستی مانند استنسیل‌ها یا قلم‌های نقاشی استفاده می‌شود. در این روش، عموماً از رنگ‌های خاصی مانند رنگ‌های روغنی استفاده می‌شود. شخص متصدی باید به طور دقیق روی پالت نقاشی کند و اطلاعات مورد نیاز را شامل تاریخ تولید، کد محصول و سایر جزئیات را روی پالت بنویسد.

2 . چاپ با استفاده از الگو

در این روش، الگوهایی با اطلاعات مورد نیاز برای چاپ روی پالت طراحی و ساخته می‌شوند. سپس الگو روی پالت قرار داده می‌شود و از روش‌های مختلفی مانند استفاده از رنگ‌های اسپری برای روکش کردن الگو بر روی پالت استفاده می‌شود.

چاپ روی پالت با جت پرینتر
چاپ روی پالت با جت پرینتر

3 . چاپ روی پالت با جت پرینتر

برخی شرکت‌ها دستگاه‌های ویژه‌ای را برای چاپ روی پالت استفاده می‌کنند که جت پرینتر نام دارد . این دستگاه‌ها با استفاده از تکنولوژی جوهرافشان ، چاپ دقیق را بر روی پالت‌ها انجام می‌دهند. جت پرینتر از قابلیت انتقال اطلاعات از کامپیوتر یا فلش به دستگاه چاپ استفاده می‌کند. این روش سرعت و دقت بیشتری در چاپ روی پالت‌ها دارد.

روش چاپ روی پالت ممکن است به وابستگی به نوع پالت، محیط کاری و تجهیزات موجود در شرکت متفاوت باشد.

چاپ روی پالت با جت پرینتر

کداجت دارای ۲۰ سال سابقه در زمینه فروش ، تعمیر و نگهداری انواع جت پرینتر می باشد که طی این سال‌ها توانسته است با ارائه برترین برندهای جت پرینتر و خدماتی همچون تعمیرات دستگاه، نگهداری جت پرینتر و تامین مواد اولیه آن و همچنین همکاری با  واحدهای تولیدی در سراسر کشور اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید.

* فروش تاریخ زن و جت پرینتر با 12 ماه گارانتی و 60 ماه خدمات پس از فروش
* مشاروه رایگان برای انتخاب بهترین جت پرینتر دستی و جت پرینتر اتوماتیک
* تامین موارد مصرفی : انواع جوهر مشکی، سفید و رنگی برای چاپ روی انواع بسته بندی
* راه اندازی و آموزش کار با جت پرینتر

مزایای جت پرینتر

چاپگرهای دستی برای چاپ روی پالت‌ها مزایای زیادی دارند که به برخی از آنها اشاره می شود .

1. قابلیت چاپ روی هر نوع سطح

جت پرینتر روی انواع سطوح چوبی – پلاستیکی – فلزی – نایلونی و… قابلیت چاپ دارد.

2 . کنترل دقیق

با استفاده از جت پرینتر، می‌توانید کنترل دقیق‌تری بر روی عملکرد چاپ داشته باشید. این مزیت به شما امکان می‌دهد تا به طور دقیق نقوش و اطلاعات مورد نیاز را روی پالت چاپ کنید.

3 . انعطاف پذیری

جت پرینتر امکان استفاده از رنگ‌های مختلف و طرح های متنوع چاپ را فراهم می‌کنند. می‌توانید از طرح‌ها و نقوش متنوعی را روی پالت‌ها ایجاد کنید.

چاپ انواع متن و طرح با جت پرینتر

جت پرینتر ها قادر به پاپ انواع متن و طرح‌ها روی پالت‌ها هستند.

1. نوشته‌ها و اعداد

جت پرینتر به شما امکان می‌دهند تا نوشته‌ها و اعداد مورد نیاز را بر روی پالت‌ها چاپ کنید. این شامل تاریخ تولید، شماره سریال، کد محصول و سایر اطلاعات مربوط به محصول است.

2. لوگو و برندینگ

با استفاده از جت پرینتر می‌توانید لوگوها، نمادها و برندهای شرکت خود را روی پالت‌ها چاپ کنید. این کار به شما امکان می‌دهد به محصولات خود هویت بخصوصی ببخشید و برندینگ را تقویت کنید.

3. بارکدها، QR کدها

با استفاده از چاپگرهای دستی می‌توانید برچسب‌ها، بارکدها، QR کدها و … را روی پالت‌ها چاپ کنید. این مزیت به شما امکان می‌دهد اطلاعات فنی، لینک‌ها، دستورالعمل‌ها و سایر اطلاعات مربوط به محصول را در اختیار مشتریان قرار دهید.

جوهر جت پرینتر برای چاپ روی پالت‌

جت پرینتر برای چاپ روی پالت‌ها از جوهر با رنگ های مختلفی استفاده می‌کنند. نوع رنگی که برای چاپ استفاده می‌شود، بستگی به نیازهای شما و خصوصیات پالت‌های مورد استفاده دارد.

تلفن مشاوره و فروش

12 ماه گارانتی 60 ماه خدمات پس از فروش ، برای جلب رضایت کامل شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *