جت پرینتر کداجت

جت پرینتر برای خط تولید ترشیجات

کداجت ، انواع جت پرینتر برای خط تولید ترشیجات و شوریجات را با توجه تیراژ ، نوع بسته بندی و سایز مورد نیاز ارائه کرده است .
چاپ روی بسته بندی محصول با کیفیت و سرعت بالا ، توسط جت پرینتر های کداجت با آسانی انجام شه این جت پرینتر ها در بسیاری از کارگاه ها و کارخانجات تولیدی در حال کار هستند. 

تاریخ زن و جت پرینتر برای خط تولید ترشیجات

کداجت دارای ۲۰ سال سابقه در زمینه فروش ، تعمیر و نگهداری انواع جت پرینتر می باشد که طی این سال‌ها توانسته است با ارائه برترین برندهای جت پرینتر و خدماتی همچون تعمیرات دستگاه، نگهداری جت پرینتر و تامین مواد اولیه آن و همچنین همکاری با  واحدهای تولیدی در سراسر کشور اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید.

* فروش تاریخ زن و جت پرینتر با 12 ماه گارانتی و 60 ماه خدمات پس از فروش
* مشاروه رایگان برای انتخاب بهترین جت پرینتر دستی و جت پرینتر اتوماتیک
* تامین موارد مصرفی : انواع جوهر مشکی، سفید و رنگی برای چاپ روی انواع بسته بندی
* راه اندازی و آموزش کار با جت پرینتر

آیا ترشیجات باید تاریخ تولید و انقضا داشته باشد؟

ترشیجات باید حتماً تاریخ تولید و تاریخ انقضا را داشته باشند. تاریخ تولید نشان می‌دهد که ترشیجات در چه زمانی تولید شده است و تاریخ انقضا نشان می‌دهد که تا چه زمانی می‌توان آن را مصرف کرد. این اطلاعات برای مشتریان بسیار مهم است تا بتوانند ترشیجات را در زمان مناسب مصرف کنند و از خرید و مصرف محصولات منقضی شده جلوگیری کنند.
تاریخ تولید و تاریخ انقضا به‌طور معمول به صورت تاریخ/ماه/سال نشان داده می‌شوند. تاریخ تولید نشانگر زمانی است که محصول تولید شده است و تاریخ انقضا نشان دهنده زمانی است که محصول قابلیت استفاده بهینه را از دست می‌دهد. با توجه به این اطلاعات، مشتریان می‌توانند مصرف بهینه ترشیجات را برنامه‌ریزی کرده و از محصولات منقضی شده خودداری کنند.

چاپ تاریخ تولید روی بسته بندی ترشیجات با جت پرینتر

در دنیای امروز، بسته بندی محصولات یکی از عوامل بسیار مهم در تامین سلامت و اطمینان مشتریان است. در زمینه بسته بندی ترشیجات، چاپ تاریخ تولید و اطلاعات مربوطه بر روی بسته بندی، نقشی بسیار حیاتی ایفا می‌کند. چاپ تاریخ تولید با استفاده از جت پرینتر، روشی سریع، دقیق و کارآمد برای نمایش اطلاعات مورد نیاز روی بسته بندی خیارشور و ترشیجات می‌باشد.

فواید چاپ تاریخ تولید با جت پرینتر

1.سرعت و دقت بالا

با استفاده از جت پرینتر برای چاپ تاریخ تولید، می‌توان به صورت سریع و دقیق اطلاعات مورد نیاز را روی بسته بندی  ترشیجات نمایش داد. این فناوری قابلیت چاپ در حدود هزارها بسته در یک ساعت را دارد، که باعث افزایش تولید و بهبود کارایی تولید کنندگان می‌شود.

2.حفظ سلامت محصول و اعتماد مشتریان

چاپ تاریخ تولید و اطلاعات مربوطه روی بسته بندی ترشیجات، به مشتریان اطمینان می‌دهد که محصولی تازه و با کیفیت دریافت می‌کنند. همچنین، این اطلاعات به مشتریان اجازه می‌دهد تا میزان ماندگاری محصول را ارزیابی کنند و براساس تاریخ تولید، استفاده بهینه‌تری از محصول داشته باشند.

3.ردیابی محصولات

چاپ تاریخ تولید روی بسته بندی، امکان ردیابی محصولات را فراهم می‌کند. در صورت بروز مشکلات احتمالی مانند عودت محصولات، اطلاعات تاریخ تولید می‌تواند به کارخانه واحد تولید و توزیع کمک کند تا مشکلات را برطرف کند و اقدامات لازم را به منظور حفظ کیفیت و امانت انجام دهد.

نحوه استفاده از جت پرینتر برای چاپ تاریخ تولید روی بسته بندی ترشیجات

1.تهیه طرح و آماده‌سازی اطلاعات

ابتدا برای چاپ تاریخ تولید روی بسته بندی خیارشور و ترشیجات، باید طرح مورد نظر را آماده کنید. در این طرح، تاریخ تولید و سایر اطلاعات مربوطه را قرار دهید و مطمئن شوید که آنها به خوبی قابل خواندن هستند.

2. تنظیمات جت پرینتر

بعد از آماده‌سازی طرح، باید جت پرینتر را طبق تنظیمات مورد نیاز تنظیم کنید. به عنوان مثال، می‌توانید اندازه و نوع قلم چاپ، سرعت چاپ و تنظیمات مربوط به رنگ و کیفیت چاپ را انتخاب کنید.

3. چاپ تاریخ تولید

حالا می‌توانید با استفاده از جت پرینتر، تاریخ تولید را روی بسته بندی خیارشور و ترشیجات چاپ کنید. مطمئن شوید که دستگاه درست و مطابق با تنظیمات صحیح کار می‌کند تا اطلاعات به درستی روی بسته بندی نمایش داده شوند.

چاپ با جت پرینتر روی انواع بسته بندی 

روش‌های بسته‌بندی ترشیجات می‌تواند بسته به نوع ترشیجات و شرایط خاص، متفاوت باشد. در ادامه چند روش معمول بسته‌بندی ترشیجات را بررسی می‌کنیم:

1. بطری‌ها و جارها

این روش برای ترشیجاتی استفاده می‌شود که می‌توانند در محیط آب غوطه‌ور شوند. ترشیجات را می‌توان در بطری‌های شیشه‌ای یا جارهای پلاستیکی قرار داد. قبل از بسته‌بندی، ترشیجات باید به‌طور کامل آبگیری شده و در بطری‌ها یا جارها قرار گیرند. پس از اضافه کردن ترشیجات به بطری‌ها یا جارها، آنها باید به درستی محکم شوند تا از نشت یا ورود هوا جلوگیری شود.

جت پرینتر برای خط تولید ترشیجات
جت پرینتر برای خط تولید ترشیجات

2. بسته‌بندی در بطری‌

این روش برای ترشیجاتی استفاده می‌شود که باید در مایع باقی بمانند، مانند ترشیجات مخلوط شده با آب و سرکه. در این روش، ترشیجات را در بطری‌های پلاستیکی یا شیشه‌ای می‌ریزند و سپس بطری را با درب محکمی مهر و موم می‌کنند. این درب محکمیت کافی برای جلوگیری از نشت و ورود هوا به بطری فراهم می‌کند.

3. بسته‌بندی در قوطی‌ها

برخی ترشیجات می‌توانند در قوطی‌های فلزی بسته‌بندی شوند. در این روش، ترشیجات را در قوطی می‌ریزند و سپس درب قوطی را به‌طور محکم بسته می‌کنند. این روش به ترشیجات کمک می‌کند تا از تماس با هوا و نور مستقیم محافظت شوند و به‌طور طبیعی نگهداری شوند.

لازم به ذکر است که در تمامی روش‌های بسته‌بندی، بهتر است ترشیجات در شرایط بهداشتی مناسب تهیه و نگهداری شوند و در دمای مناسب در آبگیری شوند. همچنین، درج تاریخ انقضا و شرایط نگهداری مشخص شده بر روی بسته‌بندی نیز حائز اهمیت است.

چه اطلاعاتی روی بسته بندی ترشیجات درج می شود؟

روی بسته‌بندی ترشیجات عموماً اطلاعات زیر درج می‌شود:

1. نام محصول: نام ترشیجات موردنظر، مانند “ترشی خیار” یا “ترشی فلفل قرمز”.
2. برند یا شرکت سازنده: نام برند یا نام شرکتی که محصول را تولید کرده است.
3. محتویات: فهرست دقیق مواد مورد استفاده در ترشیجات، از جمله نوع سبزیجات، ادویه‌ها و سرکه.
4. وزن یا حجم: وزن یا حجم کلی ترشیجات معمولاً به گرم یا میلی‌لیتر نشان داده می‌شود.
5. تاریخ تولید و انقضا: تاریخی که ترشیجات باید حداکثر تا آن زمان مصرف شود. این اطلاعات معمولاً به صورت “تاریخ/ماه/سال” یا “ماه/سال” مشخص می‌شود.
6. روش نگهداری: راهنمایی‌ها و شرایط لازم برای نگهداری ترشیجات، مانند “در دمای یخچال نگهداری شود” یا “دور از نور مستقیم قرار گیرد”.
7. شماره تماس یا اطلاعات تماس: اطلاعات تماس با شرکت سازنده، از جمله شماره تلفن، آدرس و وبسایت، که در صورت نیاز، مشتریان می‌توانند با آنها تماس بگیرند.
8. شماره دستورالعمل برای مصرف: راهنمایی‌هایی برای مصرف بهینه ترشیجات، مانند تعداد پیشنهادی در هر وعده و روش تنظیم طعم.

همچنین، ممکن است برخی اطلاعات مانند اطلاعات تغذیه‌ای (ارزش غذایی، مقدار کالری، مواد مغذی)، ترکیبات آلرژنی (اگر وجود دارد) و علائم احتیاطی نیز در بسته‌بندی ترشیجات درج شود.

تلفن مشاوره و فروش

12 ماه گارانتی 60 ماه خدمات پس از فروش ، برای جلب رضایت کامل شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *