جت پرینتر کداجت

چاپ روی بسته بندی نمک با جت پرینتر

چاپ روی بسته بندی نمک شامل اطلاعات ثابت مثل طرح و نام برند و اطلاعات متغیر مثل سری ساخت ، تاریخ تولید و انقضاء و قیمت است . چاپ اطلاعات متغیر روی انواع بسته بندی نمک ، توسط دستگاه جت پرینتر و تاریخ زن انجام می شود که در ادامه با آن آشنا می شوید . 

تاریخ زن و جت پرینتر چاپ روی بسته بندی نمک

کداجت دارای ۲۰ سال سابقه در زمینه فروش ، تعمیر و نگهداری انواع جت پرینتر می باشد که طی این سال‌ها توانسته است با ارائه برترین برندهای جت پرینتر و خدماتی همچون تعمیرات دستگاه، نگهداری جت پرینتر و تامین مواد اولیه آن و همچنین همکاری با  واحدهای تولیدی در سراسر کشور اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید.

* فروش تاریخ زن و جت پرینتر با 12 ماه گارانتی و 60 ماه خدمات پس از فروش
* مشاروه رایگان برای انتخاب بهترین جت پرینتر دستی و جت پرینتر اتوماتیک
* تامین موارد مصرفی : انواع جوهر مشکی، سفید و رنگی برای چاپ روی انواع بسته بندی
* راه اندازی و آموزش کار با جت پرینتر

چه اطلاعاتی روی بسته بندی نمک خوراکی باید درج شود؟

روی بسته بندی نمک خوراکی باید اطلاعات مهمی درج شود که مصرف کننده بتواند با مطالعه آن‌ها اطلاعات کافی درباره محصول داشته باشد. برخی از اطلاعاتی که روی بسته بندی نمک خوراکی باید درج شود عبارتند از:
۱. نام محصول: نام محصول باید روشن و مشخص باشد تا مصرف کننده بداند که دقیقاً چه نوع نمکی را خریداری کرده است.
۲. تاریخ انقضاء: تاریخ انقضاء باید روشن و مشخص باشد تا مصرف کننده بداند تا چه زمانی می‌تواند محصول را مصرف کند.
۳. محل تولید: محل تولید باید روشن و مشخص باشد تا مصرف کننده بتواند با اطمینان بیشتری به محصول اعتماد کند.
۴. شرکت تولید کننده: نام شرکت تولید کننده باید روشن و مشخص باشد تا مصرف کننده بتواند با اطمینان بیشتری به محصول اعتماد کند.
۵. محتویات: نوع و میزان مواد موجود در نمک باید روشن و مشخص باشد تا مصرف کننده بتواند با اطمینان بیشتری به محصول اعتماد کند.
۶. آدرس و شماره تماس شرکت: آدرس و شماره تماس شرکت تولید کننده باید روشن و مشخص باشد تا مصرف کننده در صورت نیاز با آن‌ها تماس بگیرد.
۷. روش نگهداری: روش نگهداری باید روشن و مشخص باشد تا مصرف کننده بتواند بهترین شرایط نگهداری را برای محصول انتخاب کند .

نمونه جت پرینتر نصب شده در خط بسته بندی نمک

چه دستگاهی قیمت ، تاریخ تولید و تاریخ انقضا را روی بسته بندی نمک چاپ می کند؟

دستگاه‌های بسته‌بندی و چاپ تاریخ تولید و انقضا معمولاً با نام “دستگاه چاپ تاریخ” یا “تاریخ زن” شناخته می‌شوند. این دستگاه‌ها برای چاپ تاریخ تولید و تاریخ انقضا روی بسته‌بندی نمک و سایر محصولات غذایی و غیرغذایی استفاده می‌شوند.
دستگاه‌های چاپ تاریخ ، یک جت پرینتر دستی یا ثابت است که با استفاده از جوهر زود خشک شونده ، تاریخ تولید و تاریخ انقضا را روی بسته‌بندی چاپ می‌کنند. این دستگاه‌ها می‌توانند تاریخ را به صورت خودکار و با توجه به تنظیمات مشخص شده توسط کاربر چاپ کنند. به علاوه، برخی از دستگاه‌های چاپ تاریخ قابلیت چاپ شماره دنباله و کد‌های بارکد را نیز دارا می‌باشند.

دستگاه تاریخ زن برای چاپ تاریخ تولید چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

دستگاه تاریخ زن برای چاپ تاریخ تولید روی بسته بندی نمک و سایر محصولات غذایی و غیرغذایی باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:
1. دقت و سرعت: دستگاه تاریخ زن باید دارای دقت بالا و سرعت مناسبی برای چاپ تاریخ باشد، تا بتواند برای بسته‌بندی های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار گیرد.
2. قابلیت تنظیم: دستگاه تاریخ زن باید قابلیت تنظیم تاریخ، ساعت، روز و سال را داشته باشد تا بتوان تاریخ تولید و تاریخ انقضا را با دقت بالا چاپ کرد.
3. پشتیبانی از زبان‌های مختلف: دستگاه تاریخ زن باید قابلیت پشتیبانی از زبان‌های مختلف را داشته باشد تا بتواند برای بازارهای مختلف استفاده شود.
4. قابلیت ارتقاء: دستگاه تاریخ زن باید امکان ارتقاء و بهبود قابلیت‌های خود را داشته باشد، تا با پیشرفت فناوری و نیازهای بازار، قابلیت های بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد.
5. کارایی بالا: دستگاه تاریخ زن باید دارای کارایی بالا و قابلیت کارکرد پایدار در محیط‌های صنعتی باشد، تا بتواند برای تولید صنعتی استفاده شود.
6. هزینه مناسب: دستگاه تاریخ زن باید با هزینه مناسبی قابل تهیه باشد تا بازگشت سرمایه سریع و در دسترس بودن برای تولیدکنندگان و واحد های بسته بندی ممکن باشد . 

چاپ روی بسته بندی نمک با جت پرینتر
چاپ روی بسته بندی نمک با جت پرینتر

انواع روش های بسته بندی نمک چیست؟

نمک یکی از محصولاتی است که به دلیل طولانی بودن مدت نگهداری ، باید در بسته بندی مناسبی عرضه شود. بسته بندی های مختلفی برای نمک وجود دارد که می‌توان به برخی از آن‌ها اشاره کرد:

۱. بسته بندی نمک در کیسه‌های پلی اتیلن: این نوع بسته بندی برای مصارف خانگی و محصولات با حجم کم مناسب است و معمولا در سایزهای مختلفی تولید می‌شود.

۲. بسته بندی نمک در کیسه های پلاستیکی: این نوع بسته بندی برای مصارف صنعتی و با حجم بیشتر مناسب است و معمولا در سایزهای بزرگتری تولید می‌شود.

۳. بسته بندی نمک در جعبه‌های کاغذی: این نوع بسته بندی برای مصارف خانگی و محصولات با حجم کم و به صورت مجموعه‌ای، مثلاً برای استفاده در سفر، مناسب است.

۴. بسته بندی نمک در بطری‌های پلاستیکی: این نوع بسته بندی برای مصارف خانگی و محصولات با حجم کمتری که به صورت دائمی استفاده می‌شود، مناسب است.

۵. بسته بندی نمک در بطری‌های شیشه‌ای: این نوع بسته بندی برای مصارف خانگی و محصولات با حجم کمتری که به صورت دائمی استفاده می‌شود، مناسب است.

۶. بسته بندی نمک در بسته‌های پلاستیکی با دهانه بزرگ: این نوع بسته بندی برای مصارف صنعتی و با حجم بیشتر مناسب است.

جت پرینتر های کداجت ، قابلیت چاپ روی هر نوع بسته بندی را دارند .

نمونه چاپ روی بسته بندی نمک با جت پرینتر
نمونه چاپ روی بسته بندی نمک با جت پرینتر

چرا درج تاریخ تولید و تاریخ انقضا روی نمک مهم است؟

درج تاریخ تولید و تاریخ انقضا بر روی بسته‌بندی نمک خوراکی بسیار مهم است، زیرا به مصرف کننده اطلاعات مهمی درباره محصول را ارائه می‌دهد.
تاریخ تولید برای مصرف کننده به عنوان نشانگر تازگی محصول عمل می‌کند. همچنین، با توجه به تاریخ تولید، مصرف کننده می‌تواند تخمین بزند که چه مدت طول می‌کشد تا محصول از کارخانه تا دست او برسد و بهترین تاریخ مصرف را برای خود در نظر بگیرد.
تاریخ انقضا برای مصرف کننده بسیار مهم است، زیرا نشان می‌دهد که تا چه زمانی می‌توان محصول را مصرف کرد. اگر محصول پس از تاریخ انقضا مصرف شود، ممکن است باعث بروز بیماری و سموم شود. بنابراین، این اطلاعات مهم برای بهبود بهداشت و سلامتی مصرف کننده است و به وی کمک می‌کند تا از محصولات تازه و سالم استفاده کند. 

برای مشاوره و کسب اطلاعات درباره چاپ روی بسته بندی نمک توسط جت پرینتر ، با کارشناسان کداجت تماس بگیرید. 

تلفن مشاوره و فروش

12 ماه گارانتی 60 ماه خدمات پس از فروش ، برای جلب رضایت کامل شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *